nursocum ezgigksn o diş çok hassas olduğu için genelde çekiyorlar korkulacak bişey değil çoğu Bebek’te görülüyor bu durum
ezgigksn annesininbitanesi11 hadi ya 🤦🏻♀️ sağlık ocağında gerek yok olur demişler ama içimiz rahat değil birde çocuk doktoruna göstereceğiz