Merhabalar bebeğim 7 aylık günde 3 öğün ek gıda alıyor. Her gün olmasa da 2 günde bir kakasını yapıyor. Ama dünden beri sürekli ikiniyor gibi ses çıkarıyor kendini sıkıyor. Bir yandan da diş çıkarıyor. Anlayamadım dişten mi yoksa karnı mi ağrıyor gazi mi var? Az önce uyandı emzirdim yine sesler çıkarta çıkarta uyudu 😟 bir şey olur bağırsaklarına diye endişelendim