_eay_ Bebeğim 7.5 aylık, arkadaşımla konuşurken kaç gün gidiyor bez diye konuştuk günde 3 defa değiştiriyorum ben dedi sok oldum, benim 5 en az, çünkü bebeğim cisi bile olsa fazla tutmadan atarım, ben mi çok takintiliyim bu konuda?
Woody _eay_ bence dogru olan sizinki. Pedi azcık dolsa daha tam dolmadı diye değiştirmiyor mu arkadaşınız acaba 🙄 hiçbir şey olmasa bile açıp hava aldırmak lazım arada
hypatia _eay_ ben de kirli bez tutamam. Annem de kaka yapmadıkça değiştirme diyor bana ama aslaaa 3 saatte bir değiştiriyorum genelde
Yasminarya _eay_ bende çok sık değiştiririm sevmiyorum bi bez saatlerce dursun çocuğun poposunda babaların işi ne gitsin alsın :)
Alinduru _eay_ sizin yaptığınız doğru tabi ki. Kendi olsa rahat edebilir miymiş? Kızım 17 aylık ben hala 2-3 saate bir bez değiştiriyorum ki maksimum 3 saat yani bulmaz bile belki. Bende daha çok sorun var o zaman 🙄
_eay_ Woody Evet dolana kadar almiyormus, bence yazık günah gerçekten 1 kilo oluyordur bez öyle pisikte olur
yoncaaaa Ben Bebeğim uyutmadan önce değiştirim uyanınca bakarım bebekler altı açılınca çok mutlu olur ben temizleyip kurutmadan bezini bağlamıyorum bebeğim pişik olmasın diye rahat mutlu olsun diye nasıl bir annedir ki vicdanen rahatsız ediyor insanı afedersiniz ben relg olunca bile ıslaklık olunca hemen rahatsız oluyorum o bebek ağzı dili yok onu daha çok düşünüyorum onun rahatlığı herşeyden önemli
_eay_ yoncaaaa katılıyorum kesinlikle bende bebeğimin altını açarım gece bez değişimi yapmıyorum uykusu bozulur diye ama sabah kalkınca ilk isim altını açıp yarım saat havalandırmak, 4 saatten fazla bez tutmam ne olursa olsun
GoGirl _eay_ ben de sık degistiririm bence cok rahatsiz edici bir sey iyce dolu olmasini beklemek onlar için sadece gece degistirmem o da tabi o seviyeye geldigi zaman
_eay_ GoGirl bende gece değiştiremiyorum uykusu bozulur diye ama gün içinde ıslak bezle kesinlikle gezdirmem 4 saati geçmez bez değiştirmem, geceleri bazen çok doluyor o zaman bile degistiriyorum
Yelizerd _eay_ bez değiştirmede eşimle dünya markasıyız günde ortalama 8-10 göstergede biraz mavi olsa değiştiriyorum zaten bebeğimde rahatsız oluyor. Bu şekilde bezi kolay bırakacağını düşünüyorum ilerde
Busranehirmila _eay_ benim kızım 9 buçuk aylık 6-7 kez değiştiriyorum çünkü az bile yapsa bez yamuluyo hareketli sonuçta. Ve hava da alması lazım sürekli kapalı kalamaz 8 saat herhalde. Gece değiştirmiyorum ben de ama gündüz 6 en az
_eay_ Busranehirmila valla bilmiyorum kalkınca oglende bide yatarken değiştiriyomus şok geçirtti bana
Busranehirmila _eay_ ya ben bu kadar sık değiştirip havalandırmama rağmen altını her açışımda çiş kokusu duyuyorum o arkadaşınızın için nasıl rahat ediyor ki
Aktkr _eay_ çocuğa yazık ya. Valla ben pedle piştiğimi düşünerek hep her fırsatta değiştiriyorum yani günde kaç olduğunu bile saymadım hiç ama yazık sonra pişik olsa gene kendi çekecek.
Semraakal _eay_ o aylarda 6 7 yi bile buluyordu canim. Gece uyumayınca da degsiriyordum. Suan 19 aylık hala günde 5 bezi buluyor. Gece huysuzlanırsa Gece de değiştiriyorum bezini. Gayet normal değiştirdiğin bez sayisi 😊
Ygzmomm _eay_ çocuk pişik olur mikrop kapar olur mu öyle şey ben 5tende fazla değişiyorum sadece uzun uyuyunca rahatsız etmemek icin geç alıyorum 😅
_eay_ Ygzmomm Valla bilmiyorum tamam herkesin durumu farklı ama arkadaşımın durumunda iyi, 1 2 liralık bez için çocuğu rahatsız etmem ben