zeynepalp cnm benimde 4 buçuk aylık bebeğim karnımda öldü kürtajla alındı, ben çok ama çok ağladım çok üzüldüm halen de üzülüyorum ama yapacak bişeu yok , ben tutunacak dal istiyorum, tekrardan çok istiyorum hamile kalıyım , ilk 3 ay içinde hamile kalırsam ne olur , yani tekrardan bebeğe bişeu olur ihtimali mi var