Prenses1- Merhabalar. 2 buçuk aylık bebeğimde sadece sağ gözde yaşarma sabahları çapak oluşumu oluyo. Ağladığında falan sadece o gözden yaş geliyo. Sizlerde de oldu mu bu konuda bilgisi olan var mı?
Masalllmom Prenses1- bende değil ama arkadasımın bebeğin de oldu damar tıkanıklığı idi belirtileri aynı neredeyse mutlaka doktora göstermelisin
buselidunya Prenses1- Kızımın da ilk doğduğu zaman oldu öyle, geçmek bilmedi. Göz masajı diye bişey var onu denedim iki günde geçti 🌸
GramPozitifBakteri Prenses1- Gözyaşı damar tıkanıklığı sanırım.Masajı var onu düzenli yapınca geçiyor diye biliyorum.Doktora götür en güzeli göstersin ☘️
Esmaaaaaaa Gözyaşı damar tıkanıklığı büyük ihtimal bizdede oldu doktorumuz bize masaj önerdi masaj yaparak geçirdik çok şükür.Genelde bebeklerin çoğunda oluyor korkmayın.Doktora gidin doktor sizi yönlendiriyor masajın nasıl yapılacağını gösteriyor zaten
Hulya2121 Benim oğlumunda öyleydi götürmediğim özel hastane kalmadı ilaçlar kullandım hiç bi şekilde geçmedi zamanla kendi kendine geçti hiç bi doktora gitmeyin gözüne masaj yapın zamanla geçer uzun sürüyor ama geçiyor geçmiş olsun