Nehirk Bebeğim sadece anne sütü alıyor ve 7 gündür kakasını yapmadı, başına gelen var mı sadece anne sütü alan bebekler kabız olur mu ? Ne zaman müdahale etmek lazım anneler bilen var mı
Nurcanmahir Nehirk benim bebeğim 3 aylık benimde 10 yapmadığı oluyor doktor 15 güne kadar da yapmazsa kabız sayılmaz dedi
Mavieylul Nehirk bir günde 10 kerede kaka yapabilir, 10 günde 1 de kaka yapabilir ikisi de normal demişti doktor. Sütün yarıyor kaka yapmıyorsa demişlerdi bana
Yusra4242 Nehirk Bizde de oldu 9.gun yaptı her tarafını maf etti 1 aydır 5 6 güne 1 yapıyor ikinmadigi sürece kabız değil demekmiş
Nehirk Nurcanmahir çok fazla kötü kokulu gaz çıkarmaya başladı sizinkide öyle mi birde kabızlık İÇİN zeytinyağı vs bişey veriyor musunuz
Nehirk Mavieylul çok fazla kötü kokulu gaz çıkarmaya başladı sizinkide öyle mi birde zeytinyağı vs bişey veriyor musunuz Mavieylul
Fhmasyslt Mavieylul canım bende zeytinyağda aynı sıkıntıyı yaşadım evde kullanilan bir damlanın damlatma aparatı varsa onunla ver ben demir damlasındaki aparat ile çekip veriyorum ağzına