Kızlar belki biliyorsunuzdur kızım asla mama yemiyor kaşık biberonla 1 saatte yediriyorum video açarak yiyor gibi postlar açmıştım. Bebeğim çok kusan bir bebek ve sadece meme isteyen bir bebekti 6.5 aylık olduk kilosu az olduğu için doktorum gecede beslememi istemişti ama uyandırıp içirmem lazım diye kara kara düşünürken uykusunda biberon vereyim dedim ve tuttu. Bir süre gece hep uykusunda biberonla mama verdim daha sonra her uykusunda gündüz de dahil biberonla verdim mamayı ve 3 ay sonra kızım kendi isteğiyle artık biberon tutuyor🙏😊 5 dk sürüyor mama içmesi inanılmaz rahatladım. Darısı iştahlı ek gıdaya inşallah😍🙏