Merhaba hanımlar ✋🏼bebeğim 7aylık .Aramızda çok güzel bir düzen oluşturduk . Fakat çalışmam gerektiğinden uzun süre ayrı kalıcam .inanılmaz bağlıyız birbirimize .1saat görmeyince çoook özlüyorum🥰🥰Arkamı dönmeme ağlayan bir bebiş Sürekli aktivite yapan biriyim .Anne sütü alıyor hala .Bu durumu nasıl kontrol edicem .?Fikirlerinizi alayım .Yaşayanlar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻