NiLDeRiN Yasemin38 3.ve 4. Ayımızda gündüz uykularımız yüzüstü idi. Alerjisi var kızımın sancıdan uyuyamazdı ancak yüzüstü olunca uyuyabiliyordu. 1 dk ayrılamazdım başından yüzünü yastığa gömerdi hemen 🙈🙈