_Ozgum6658_ Kızlar bebegim 7 buçuk aylık ve ilk kelimesi ne olacak diye beklerken heyecanla beklerken sabah ansızın baba dedi o kadar heyecan verici ki anne demesini bekliyorum zor olsa da o kelimeyi duymak çok güzel 🥰🥰😍❤️
Prensesannesi21 _Ozgum6658_ benim kkzimda u aylik baba ve eşimin adini söyledi kaç defa bugun de sankii anne dedi 😍🤭
zynn _Ozgum6658_ Bizimki 49 günlük aaa ııı diyebiliyor 😝 şaka bir yana inşallah tez zamanda da anneyi duyarsınız 🤗🤗
Tued _Ozgum6658_ 3.5 aylıkken neeh dedi 4 aylık olunca ınnnhh dedi 5 aylıkken Inneehh şuan 6 aylık, öteki odadan bana seslenişi “ annehhh ” 😂😍 oğlum 💙🧿
_Ozgum6658_ egeninanns hala söylüyor mu anne diye 😍 bizimki de anne der gibi yapıyor ama baba tam anlamıyla diyor
_Ozgum6658_ Prensesannesi21 oyy yerim ya çok heyecanlı oluyor onlar konuşurken sürekli dedirtmeye çalışıyorum 🥰😁
_Ozgum6658_ zynn oyy hele o gün gelsin bakın sizde nasıl heyecan oluyor inşallah bakalım bekliyorum anne demesini 🥰🥰
Prensesannesi21 _Ozgum6658_ evet ben kizima sürekli ronya diye seslendim hic orenses vs güzel sözcükler kullanmadim huyumdur o tarz kelimeleri pek kullanmam 😂 Adini çok iyi biliyo mesela insallah söyler de
_Ozgum6658_ Prensesannesi21 ronya anlamı nedir çok değişik ve güzel bir isimmis 😍 inşallah siz ne istiyorsanız öyle konuşur 🥰
Tued _Ozgum6658_ anne diye ağladı için babası bana şutluyo hep hep kucamda belim koptu tatlı eksi yönü buda 😂🥰💙
_Ozgum6658_ Ayediengi bizim de dedemiz çok heyecanlı bana dede de deyip duruyor 😂😂 oğlum gitti baba dedi 😂😂