Miniminnak22 Seherbgs normalde yastık kullanmam ama bu dönem kızımın da burnu tıkanmıştı 3 gün falan hep yastıkla yatırdım Yastıksız yatirinca burnu tıkanıyodu uykudan uyanıyodu