AySofi 6.16 bebeğim kabızlıktan çok kötü. Ne yapsam olmuyor , emziriyorumda . Çokça sıvılar ek gida da hep balkabağı , felan veriyorum . Ama neden oluyor 😔 çok zorlanıyor . Zeytin yağı da veriyorum tık yok . Her şey her şey denedimmm 😪😪😪😪😪 Ağlıyorum yaa😢