Toprakbey Kaşla göz arasında bebeğimin heryerini öpmekle kalmamış yalayıp yutmuş dengesiz. Birde utanmadan zıbınıda ruj oldu diyor. Hemen bi bezi yıkayıp sildim ama 1 hafta oldu günden güne o rujlu öptüğü yanağı kocaman iz olmaya başladı. Baya baya egzama oldu. 😡🤬🤬🤬 Nedir çaresi doktor tahlil mi yapıyor direk ilaç yazıp gönderiyor mu 😶
kbr06 Toprakbey bizim öpmeye kıyamadığım bebeklerimizi elalem düşünmeden öpüyor yaaa çok sinirleniyorum bu tür insanlara
Toprakbey kbr06 öpünce ne oluyo anlamıyorum. Ben kimsenin çocuğunu dahi öpmüyorum ya bunlar ne diye inatla öper.