Elaagokce sürtünmeye başlamasından ziyade, temizlemeye çalışırken tahriş edebilirsiniz, mikrop kapmasına neden olabilirsiniz.
Yenidoğandaki o beyazlıklarsa yüzeysel bir şekilde silmeniz yeterli olur. Doktor bize o beyazlıkları temizlemeye çalışmakla uğraşmamamızı söylemişti.
Zamanla gidiyor zaten.