Can im süt o sıcakta göğsünde kaldığı için ysilleniyo. Bnde göğüs kalkanı kullanıyorum kalkanı sürekli yıkamazsam artik havalar ısındığı icin akan sut yemyeşil oluyo. Göğüs peşini değiş sürekli birde ped sağlıklı degil göğüs kalkanı kullan bence hem maliyetli dha az 40 tlye almstim 5 ayde kullaniyorum