Merhaba hanımlar. Bebeğim 49 günlük. Göğüslerim inanılmaz yumuşadı, bebeğim doyuyor mu falan demicem de bu göğsün terbiye olması mi oluyo herkesten en az 2 ay diye duydum çünkü erken değil mi biraz. Bu arada günlük cisli bez sayımız(dolu bı şekilde) 7-8 tane var Bazen daha da fazla. Göğsümu sıkınca süt fışkırıyor. Fakat terbiye olması bu mudur?