Anneliko Oğlum 16 aylık 1 ay önce sütten kestim gece kalkınca biberonla süt veriyorum başka türlü uyumuyor ne yapmam lazım ?
Kabakcekirdegimiray Anneliko yer yatağı yapıyorum 10 gündür bende yanına uzanıyorum. Karanlık odada döne döne uyuyor
Anneliko ikizbabymom çok ağladı ya durmuyordu su verdim kabul etmedi çareyi sütte buldum . Bir iki kez ayağımda salladım uyudu bu sefer sallamaya alışır dedim
Anneliko Kabakcekirdegimiray uyuması sorun değil ya uyuyor ama gece kalkınca bazen pış pış yapıyorum yatıyor bazen de ağlıyor süt içmeden yatmıyor
Anneliko Günde tek uyku yapıyor . Gece kalkınca biberonla süt vermeyi kessem yine kalkar mı ne yapmam lazım ? Bilen uyku eğitimi veren anneler yaZarsa çok sevinirim . Hamileyim gece kalkıp odasına gitmek zor oluyor kesintisiz yatması için neler yapmalıyım
Asafmomm Anneliko su verip yatırmalıydınız memeden kesilmişse gece beslenmesine gerek yok artık baya büyümüş bi kaç gün ağlar sonra alışır
zeynepela2 Annelikoben su verdim şimdi çiş öğretmeye çalışıyorum çok zor oluyo sakın su ya da alıştırma
ikizbabymom Anneliko malesef ağlıyolar ama alışkanlıktan bizim 5 gece sürdü beslenmeyi bırakmamız ilk gece felaketti diyebilirim günden güne sakinleyip bırakıyolar tamamen ben su falan da vermedim bu sefer su için uyanıyolar gece şimdi bi sıkıntıları olmazsa deliksiz uyuyolar ki saat başı kalkarlardı mamaya sen düşün
Anneliko Asafmomm çok teşekkür ederim bunu dikkate alacağım . Kalkınca su versem bu sefer su için kalkar mı hep
Anneliko Gece beslenmesini nasıl yaptınız ? Kalkınca ne yapmalıyım süt vermek yerine tavsiyeleriniz benim için çok mühim 🌸🌸
Asafmomm Anneliko alışır diye düşünme benim bebeğimde gece hep kalkardı ayağımda sallayıp geri uyuturdum bu böyle baya sürdü 3 hafta falan suan uyanmıyor uyansada kendi uyuyor artık
ikizbabymom Anneliko ben ilk gün dışarıyı falan izlettim biraz konuştum ama eğitim boyunca gece gündüz tvden zikir açtım yanıma yatırdım uyudu ikinci gün odadan çıkarmadım ama yine kucakladım gezdirdim 3.gün daha sakindi yataktan çıkarmafım pat pat yaptım sadece kızım zorlamadı kalktı mama dedi annecim toksun mamaya ihtiyacın yok sabah olunca vericem dedim uyudu geri en önemlisi kararlı olmak zor bi süreç ama uzun sürmeyecek öyle düşün vazgeçme yoksa hem sen boş yere yorulmuş olursun hem de bebeğini boş yere ağlatmış olursun