Yselimannesi Canım benımkıde 1 aylık doğduğu gunden berı aglıyo cok fazla gaz problemı yok doktor doktorda dolandım bı sıkıntımı varda aglıyo dıye cok sukur bıse yok elektrklı besık aldım sallanrken susar dıye yıne yok en ıyı emzıklerden aldım alır dıye almadı yanı ben aglamasınn caresını bulamadm bı turlu ılk bebegım cok agladım gecede gunduzde onla beraber artık durumu kabullendım aglak bı bebegım var ve yapcak bıse yok buyumesını beklıcem ınsallah sennkı susar düzelir ve böyle aglayan bebege tek bakmak mumkun degıl ıkı gun kendım kaldım tuvalte dahı gıdemedm smdı annemlerdeyım gercekten cok zor pskljm bozldu artık