Melek1721 https://resmim.net/zp0yoz/ Hanımlar ayak parmağım bitanesi şişmiş çok ağrıyor ve altı hep beyaz olmuş iltihap kapmış gibi resim ekledim Üstüne basamıyorum çok kötü ağrıyor Bi o kadar da şişmiş bu nedir sizce
Zelisblt Melek1721 canım bi tane soğanı suya koyup kaynat, pişen soğanı birbirinden çıkar bi tanesini parmağına sarıp bi bezle bağla, soğan sıcak olmalı. Yaklaşık 1 saat bekleyip yenile soğanı sabaha kadar bütün iltihabı ı çıkarıp yarayı kurutur inşallah 🙂
Busragokceberra Melek1721 Mantar olmuş o da yarık yapıyor ayak arasında büyük ihtimal ordan mikrop kapmış soğanı pişir oraya sar canım sabah aç iltihap toplanmış olur.İltihabini akit sonra kurur o geçer.