Eceaydin05 emelxgulsah25 goz doktoru bize masaj onermisti kanallari dar oldugu icin oluyormus sanirim ki. Kulak temizleme pamugunu islatip goz kenarlarina masaj yaptim sonra gecmisti 6. ayina kadar gecmezse gel tekrar demisti
Minikbalinannesi emelxgulsah25 vakit kaybetmeden doktora götürün derim bizimde olmuştu hemen getirin böyle olduğunda dedi göz kremi kullandık hemen geçti
kbr06 emelxgulsah25 sütünüzle silin mikrop kapmış da olabilir bide göz doktoruna götürün göz kanalı tıkalı olabilir erkenden önlem almış olursunuz yeğenimin gözüde çapaklanıyordu damla verdiler masaj yapıyordu ablam geçmedi küçük Bi operasyonla açtılar
emelxgulsah25 kbr06 çok şükür ki kızımın gozyaşları akıyordu ağlarken ama tıkanıklığı da olmuş olabilir bugün götürdüm sadece masaj önerdi bi de serum fizyolojik le temzle dedi sildim sonra capaklanma yaptı işte yarın göz doktoruna goturucem inş.