Arkadaşlar bebeğim bugün 1 aylık oldu. 3985 kg doğdu. 5.gün sağlık ocağında 3700 kgdı. 10.gün doktora gttik sarılık için çocuk 3460 kgdı. 20. Gün 3950 kgdı. Şuan 4400 kg yani 400 gram almış oldu 1 ayda görünürde ama benim bebeğim kilo kaybetti geri aldı. Sadece anne sütü içiyor. Sizce normal mi çok üzülüyorum doktor mama verme doğum kilosuna gelmiş dmişti 20.gün