buselidunya Merhaba kızlaar, bebemin ayak baş parmağında bir kaç gündür kızarıklık var sanırım tırnağı batmış dolama olmuş bu nasıl geçer? Benim de sürekli olurdu kendime çare buluyorum ama bebek olunca n’apcağımı şaşırdım. Nasıl geçer acep.
AdaE1905 Bi fikrim var ama yapar mısın bilmem bende kendime yapmadım başıma gelmediği için ama arkadaşımda gördüm bildiğimiz lokum varya ondan yapıştırıp sardı parmağını ve geçti bunu bende kendi gözlerimle gördüm.
buselidunya AdaE1905 onu bende kendime yaptım gerçekten işe yaradı ama bebek sürekli hareket halinde ya tutar mı ki acaba 😬