Naremsi kimse fikir vermemiş herkes beklemede , bende fikir alayım dedim ama hiç yok 😁 ben sevgililer gününde LC den düz siyah sweet aldım sonra gittim baskı yapan yerlerde sol tarafına taraftarı olduğu takımın logosunu bastırttım, takımın sitesinden alsam 350 liraydı ama ben bu şekilde 100 liraya mal ettim belki fikir olur