Merhaba güzel anneler öncelikler anneler gününüz ü kutluyorum 🥰 kızım 1 yaşında ve 2 gündür omuz silkme hareketi var tik mi oldu anlamadım bebişlerinizde gördünüz mü hiç ? Doktoruma sordum uzarsa çocuk nöroloji ye gösterelim diyor
Annem ve kayınvalidem oyun yapıyor diyor doktor da epileptik nöbet olabilir diyor kafayı yicem ne olur yardım edin 😔😔