Merhaba sevgili anneler, benim bebegim 3 aylik olmak uzere. Ilk Dogdugu gun bile hic dalgin uyumadigindan hastanede beyaz gurultu actigimi bilirim. Ben o gece sadece 70 dk uyudum. Bebegim eve geldigimiz ilk gunden beri hic dalgin uyumuyor, uyumak istiyor, kucagimda daliyor, memede daliyor, biberonla mamada daliyor, yerine biraktigim an uyaniuor, haa denk geldi o an uyammadiysa max 15 dk sonra gozlerini bi anda aciyor ve uykuya donduremiyoruz. Geceleri biraz daha iyi, 11 gibi yine sallayarak uyuyor, yine hep uyaniyor, memeye aliyorum, mama veriyorum, pispis yapiyorum, beyaz gürültü aciyorum derken sabah 7 oluyor, ne ben kendimde oluyorum ne de babasi. Bu surec bizi mahvetti. Biz nasil durumu asicaz, nasil uzun uyuyabilirim bebegimi. Hic bir saglik sorunumuz yok bu arada, cok doktora gittik. Meme mamada kendisi dalmasi haricinde sadece ayakta sallanarak uyuyoruz. Hic bir seye yetişemiyorum ben bu sekilde. Lutfen yardim edin