Kizimmmmm Beyzam18 Domates çorbasini ilk kez verdim geçen hafta ve kızimin poposu pişik oldu ilk kez. Bu zamana kadar pişik nedir hiç bilmezdim.
AdaE1905 Beyzam18 postunda bende ni sorum olacak 1 yaş deyince bebisinizin yeme şekli nasl benimki pütürlü taneli yiyor evet bi şehriye çorbası olsun vs. Ama mesela bulgur pilavını zorla yutuyor bu durum sizdede var mı yada eline salatalık.verdiğimde ufak parca olarak ısırıyor ama yutamiyor bu da beni üzüyor acaba benmi acele davranıyorum yada geçmi kalem bilmiyorum.
AdaE1905 Beyzam18 süt hariç 2 sinide veriyorum domatesi pişmiş olarak veriyorum artık suyunu çiğ olarak vermeye başladım salcayida kullandığımda yemeğin kendisine tuz atmıyorum.
Beyzam18 Cheddar bsey oldu mu süt nasl verdinz suyla karışık mi yoksa markette devam sütü satılıyor onu mu verdinz
MinnakAsel AdaE1905 Benim kızımda dün bir yaşına bastı pütürlü yiyor ama dediğin gibi salatalığı koparıp çiğneyip atıyor bulgur pilav köfte yer canı isterse çiğnemek istemezse atıyor diliyle bence bunlar alışma süreci yavaş yavaş ben kızıma pütürlü yiyeceğe çok geç başladım çünkü hep boğazında kalıyordu ona rağmen iyi
Beyzam18 AdaE1905 bnm kzmn 2 dışı var henüz çok issiriyir oda boğazında kalıyor eline salatalı verince ama havuç daha iyi oluyor dislerinede iyi geliyor canm .pirinç bulgur pütürlü gıdalar olunca az az veriyorum ki miğde sismesin disimiz olmadığı için pek 🤗
Beyzam18 AdaE1905 boğazında kalmıyor öyle ama bir an önce yemek için eline verdiğimde yumuşak şeyleri büyük issiriyir oyuzden vermiyorum pütürlü şeyleri yiyor 6 aydan itibaren alstrdm bn çatalla ezerek verdim
Minikkediiiy AdaE1905 her çocuk bir değil bizimki üst dişleri çıktıktan sonra salatalık,bisküvi falan yemeye başladı
AdaE1905 MinnakAsel bende senin gibi geç başladım korktum boğazında kalır diye hep blendir öğürme vardı çok şükür geçti yavaş yavaş bakalım bunuda atlattık mi başardım dicem yemek konusunu her ne kadar yolun basında olsamda teşekkür ederim cvbin için 🥰
Beyzam18 MinnakAsel ooyy masallah kuzuya bzmde 4 gün oldu yasimiz 🥰🥰 olsun pütürlü şeklinde vermeye erken basladn bir sknti yaşamadım bn
Cheddar Beyzam18 yok süt vermedim hiç. Domatesi önce pişirerek verdim. Menemen yapmıştım kahvaltıda. Salçayı normal verdim yemeklerde. Pişik alerji vs olmayınca kahvaltısında çiğ vermeye başladım domatesi
Beyzam18 AdaE1905 hmm anladm canm ona özel yemek mi yapiyirsun yoksa kendi yedignzden mi veriyorsunu ya artk özel yemek yapmak zor oluyor
AdaE1905 Beyzam18 bn ona geç kaldım işte ama tek olduğum için yanimda kimsede yoktu cesaret edemedim çok fazla boğazına kacar korkumla bide panik atak var zorda olsa soğuk kanlı olmaya çalışıyorum şuan alışması için. 🤔😥
AdaE1905 Beyzam18 özel yapmıyorum artık kendi yemlerimizden pişince ayırıyorum kızıma sonra bize tuz ve atacağım baharat vs. Ekliyorum canim
Beyzam18 Cheddar hmm anladım canm nekadarlik bebisnz bz daha yeni 1yas olduk da bsey mi acaba diye yaş sormak istedim
Beyzam18 AdaE1905 hmm iyi yapıyorsun canm zamanla olur herşey 1yas daha yeni oldu mu dmi bebiş demstin canm
Ogullarinaasikanne Beyzam18 2 aydir veriyorum belki 3 aydir menemen veriyorum sütü de omletine koyuyorum 1 aydir salcada kullanıyorum