Nuriye_osman34 3aylık bebek için 4 kilo 800 azmı doğduğunda 2 kilo sekiyüz eli kilodan 500 kadar düştü küveze girdi o zamanlar şimdi iyiyiz aklıma oturdu
Gin Nuriye_osman34 doğum kilosuna göre az gelmedi bana. Her ay kilo almaya devam ediyor mu? O zaman normaldir. Kontrol esnasında doktorunuz yönlendirir sıkıntılı bir durum olursa.
Zumra_ Nuriye_osman34 Dr sordun mu kilo konusu bebeğe özeldir hani ne fazla ne az demek doğru olur mu bilmem eger sağlık açısından bi problemi yoksa minyon olacaktır belki
Tatliheyecan Nuriye_osman34 3. ay kilo alımı yavaşladı diyen anneler vardı sıkmayın canınızı doktorda normal demiş zaten ama benim gibi sağlamcıysanız başka bir doktorada gösterin isterseniz belki başka tavsiyeleri olur
Nuriye_osman34 Zaten kovit olduk ailecek eşim evde karantina altına alındı biz hastanede tedavi altına alındı bizimki ağır bebişle dva edin
Daphnemom Her bebeğin gelişimi farklıdır ilk aylar ortalama 800-1000 civarı kilo alımını normal kabul ediyorlar. Bi sağlık sorunu yoksa kilosunu da doktor uyarmıyorsa çok evham yapmayın.