Milamoms hastanede çalıştığım dönem bi kadın gelmişti. Kızının saçı hiç uzamamış. 3numaraya vurulmuş gibiydi. 2yaş civarıydı. Tüm hormon da dahil testleri verdi. Hiç bişi çıkmadı. Genetiğe bakmamız lazım demiş dr. Değerleri sağlıklı bi bebek gösterdiği için genetiğe de baktırmamıştı.