Canim 6 ayina kadar hep yardimla yapti. ilk olarak gaz damlasini biraktim meyve pureleri bol su ve kabiz yapacak seyler vermedim buna ragmen yapamadi taslasmisti adeta en sonunda acile goturduk dr. gliserin kansuk fitil verdi ilk bir iki gun tum at daha sonra akisina birak yapamadiginda yarim at dedi. onunla rahatladi. ve ben makat muaiyesi bagirsak muayinesini de yaptirdim yani hic bi sknti yoktu mamadan dediler degistirdik ise yaramadi en sonunda annemin kuzeninin 16 yil once kizinin bole problemi oldugunu duyduk onu aradik bazi bebeklerin kas yapilari gec olustugu icin kaka yapamazlarmis. 6 aydan snra bu fitille duzeldi smdi 9.5 aylik hergun iki kere yapiyor cok sukur. bu arada fitilin hic bir zarari yok fazlasini atiyor ve 10 tl bisey denemeni tavsiye ederim gonul rahatligiyla. brn her gece agliyordum cocuk kivrandikca. uzun yazdim kusura bakmayin ama yasamayan anlamaz 🙏💕