FYY benimde herkese yetti de anneme yetiremedim o yüzden mama verdim çok pismanmiyim değilim çünkü ise başlayacağım mecburen mama da verecektim sağma yaptigimda bebeğime ben gelene kadar yetecek kadar süt çıkmadı çünkü o yüzden sıkıntı yapmadım kendime