AselinAnnesiiiiii Bebeğim 26 günlük gaz damlası arayışındayım. Biogaia Nurse harveys Sab Simplex Bu üç markayı çok duydum siz hangisini tavsiye edersiniz?
Cnazse Sab simplexin tadını bebeğim çok seviyordu ama doktor tavsiyesi ile ZİNCO kullanmaya başladık günde 4 damla. Bu daha çok işe yaramış gibi görünüyor. Bebeğim kendi kendine gazını çıkarıyor sık sık.🙏🏻 Bu arada 45 günlüğüz🌸
Skrprtklm Murvetbartu 4 saatte bir 4 damla veriyorum 8 damlaya kadar veriliyor gazının çok olduğunu hissettiğimde 6 ya çıkarıyorum bir çok damla denedim bu çok iyi geldi
Efruz AselinAnnesiiiiii sav simplex troid bozukluğu yapıyor dendi. Bence biogaia iyi. Şu an bebegime onu veriyorum
Daphnemom Biogaia probiyotik, yanında bi gaz damlası kullanabilirsiniz ama bi bebeğe iyi gelen başka bi bebeğe hiç yaramayabilir. Bize sab simplex yaramadı mesela zinco iyi geldi
Ayaz_80 AselinAnnesiiiiii ben biogaia kullandim pek bir faydasi olmadı zaten bağırsak düzenleyici olarak vermişti doktorumuz gaz sorunu artinca metsil kullanıyorum çokta memnunum
Teemo07 AselinAnnesiiiiii biogaia ve zinco kullanıyorum. İşe yarayıp yaramadıgından emin degilim ama. Biogaia bağırsak hareketlerini düzenleyen bir damla. Daha rahat büyük tuvaletini yapmasına yardımcı oluyor.