Sebnem55 Pamuk00 ben hamak besik aldım ama ona o kadar para verene kadar normal beşik alsaymısım keske diyorum kullanışlı değil benim aldım içine gömülüyo çock bildğin🤷🏻♀️
Minikimm Ben e bebekten almadım ama dedemiz marangoz olduğu için aynısını yapti bize. Şu an 7 aylık olmak üzere doğduğundan beri kullanıyoruz. Gazlı bı bebekti biz çok sevdik. İçindeki kumaşı kendimiz diktik bebeğe göre ayarlayinca bizde içine gömülme gibi bı sıkıntı olmadi
Sebnem55 Minikimm bizim alt tarafıda ipli yani yattıgı yer normal hamak gibi bezden değil içinde elyaf doldurulmus ince yatagı cardı bizde aldığımızda birazda dolturttuk o yatagı ama ipler malum bollastı oda içeri göçmesine sevep oldu