Asilinannesiiiii Dgumdan beri ilk defa adet oldum. Nerdeyse sekiz ay oldu..rengi siyah gibi ve az. Rengin bir opmasj ne demek. Yasyaan bilen var mı?
Emirin_Annesi10 Asilinannesiiiii aylardır olmamıssıjız zaten siyahımsı olması normal. İçerde bekleyen kan dışarı çıkarken oksitlenir siyaha döner normal bi durum bana kaldıysa