Annnisshhh lokal anestezi ile 4 aylıkken yaptırdım. İyi ki erken yaptırmışım hatta daha erken bile yaptırılabilir..sünnet anında da öncesinde de asla ağrı sızı olmuyor. Çünkü uyuşturucu iğneden önce o iğneyi vuracağı yeri bile kremle uyuşturuyorlar. Orda da sıkıntı olmuyor.Çok güzel ama sünnet ettirdikten sonra tabi ki ağrı kesicilerin etkisi geçince, illa ki acısına alışana kadar ağlıyor çocuk. Benimki tam iki saat hiç susmadan ağlamıştı 😟 velhasıl kelam Bikaç saat zor geçiyor sonra alışıyor, sen de alışıyorsun dikkat ediyorsun.
4-5 gün ; en fazla bir hafta içinde toparlıyor zaten🤗🤗