Gunesbebek 18 nisanda 2 yaşını doldurdu. Düşkündü memeye. Doğum gününden sonra konuştum. Sen artık 2 yaşına girdin. 2 yaşındaki çocuklar artık çok meme emmez. Annelerinin yaptığı yemeklerden yer, meyvelerden yerler. Artık sadece uyurken emcez dedim gün içinde emdiğini kestim. Uykuya geçerken ve uyandıktan sonra emdi gece de aynı şekilde uyandığında falan emdi. Gün içinde istediğinde meme saatimiz gelmedi annecim uyumaya gittiğimizde emcez dedim. Bu düzene alıştı gün içinde istemedi. 2 hafta falan böyle gitti. 2gün önce öğlen uyuturken konuştum tekrar. Artık uyurken de meme emmicez annecim. Sen büyüdüğün için memeler süt yapmıyo artık. Süt içmek istediğin zaman dolaptan inek sütü koycaz onu içceksin. İnek sütünü istediğin zaman istediğin kadar içebilirsin dedim. O gün gece uyuturken ağladı meme için tekrar anlattım aynı şekilde. Süt içti biraz. Gece uyandığında su içmek istersen su içceksin yastıkta uyucaz dedim. Mememe limon sürdüm. Sen büyüdüğün için memelerin tadı değişti süt verniyolar artık dedim ağzına aldı acı dedi. Gece ilk uyandığında çok zor oldu. Çok ağladı yatmak istemedi eşim aldı odaları gezdirdi, ben aldım gezdirdim hava daha karanlık sabah olmadı uyku vakti hala diye anlattık. Memelere bakmak istedi hep. Bakmak istediğinde açıyorum kokluyo acı oldu diyo. Gece uyandığında da tekrar tekrar anlatıyorum sen artık büyüdüğün için süt yok memelerde diye. Saçlarını okşuyorum benim kızım büyüdü meme emmeye ihtiyacı yok, annesini üzmeden uyucak benim güzelim diye konuşuyorum yavaş yavaş. Öyle uyuyo