Ruzgarsmummy Kızlar çocuk doktorumun da onayı ile idrar yolu enfeksiyonu için duocid kullanmaya basladım siz de kullandınız mı bebekte farklı bi durum gözlemlediniz mi
Teemo07 Ruzgarsmummy sezaryenden sonra 10 gun antibiyotik kullandım. Kadın dogum doktorum yazmıstı. Bir sıkıntı olmadı sanıyorum.