aselinannesi06 Elaa11 ben geçen hafta lc waikiki den aldım internet sitesinden çok güzel takımlar falan var
Minikbirsincap Elaa11 h&m Zara carter’s ( kaliteli dediğin için bunları yazdım) ben genelde lc waikiki den alıyorum bazen de Zara gayet güzel ve kaliteli bence
ikbil20 Ben hep ebebekten sipariş veriyorum. Çok da memnunum. Dokusu kalıbı vs hiç sorun yaşamadım. Ürünleri de çok cici oluyor.
Humagny Elaa11 boyner ve lcw . Boyner de bazen çok güzel indirimler oluyor ayakkabı mont vs hep ordan alıyorum
Hlalg Elaa11 lcw bebek giyim konusunda kendini baya geliştirdi üstelik bir çok ünlü markanın modellerini daha uygun fiyata satıyor
Bebegim_28 Elaa11 genellikle lcw den alıyorum. Hüma bebe var instagram da oradan da 1 2 defa aldım orasıda fena değil
Araseymen Elaa11 instagramda ilkgun bebe,melon bebe,baby çapa gerçekten ürünler aşırı güzel kız erkek cicili takımlar ve kaliteli şeyler ben hep buralardan alıyordum ama oğlum büyüyünce 2 yaş üretimleri az olduu için lcw dan almaya başladım 😊