Herkese merhaba, doğum yapalı 3 ay oldu. Spinal anesteziyle yapıldı. 3 aydır ara ara bel karın ve kasık ağrılarım var. 2 gündür çok şiddetli. Reel ağrısı gibi aynı ama regl de olmuyorum. Bir de hafif akıntım var yine 2 gündür. Sebebi nedir, yaşayan var mı bu durumu? Anesteziden mı yoksa regl olmaya mı hazırlanıyor vücudum artık? Gerçekten hayat kalitemi inanılmaz düşürüyor bu ağrı. :(