kuzusu1 kızıma da yaptım. Komşunun bebeği ağlarken ona vermeyi teklif ettim. Yaşı daha büyüktü anlıyordu ama emziğini vermek istemediği konusunda çok da netti. 😂
artık bıraktığı için o bebeğin ağladığını duyduğunda gelip kendisi söylüyor. “Anne bebek ağlıyor hadi uyku arkadaşı, memmi verelim ona” diye.
2 yaşından sonra birgün yere düşürmüş, bu pis oldı diyip mutfaktaki çöpe atmış bir de. Açılmamış paket yedekleri olmasına rağmen vermedim bir daha. İstediği zaman da kendisinin çöpe attığını hatırlatıyordum, ısrar edemiyordu böyle olunca.
birkaç hafta uykuya dalmadan önce sessiz sessiz ağladı, emziğini hatırlıyordu muhtemelen. 😅
bir daha çocuğum olursa en ucuz emzikten kullanacağım, avent cep yakıyor😅 ve ona alışan bebek başka emzik almıyor. Aynı emziğin farklı rengini bile kabul etmezdi benimki.