AlpBeyinAnasi Bor On ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Kullanıp memnun kalan var mı? Hangi deterjan ve yumuşatıcı kullanıyor sunuz?
defnesmomm AlpBeyinAnasi kendimize Persil toz deterjan ve Vernel yumuşatıcı kullanıyorum. Kızıma Dalan Roxy granül beyaz sabun. 🌸
Hasmel AlpBeyinAnasi kendimize omo sıvı deterjan Bingöllü sensitive yumuşatıcı kızıma uni baby sıvı kullanıyorum
haziranin25i Kızım için siveno kullanıyorum. Yumuşatıcı çok nadir kullanıyorum ama üni baby leke çıkarıcı olarakta e bebekten baby me kullanıyorum. Hepsinden memnunum açıkçası 🤗
AlpBeyinAnasi haziranin25i Oğlum için uni baby sipariş verdim şokun ürününü kullanıyordum pek memnun kalmadım. Kendimiz için de pek karar veremedim, bor ön hem yerli üretim hem bordan üretiliyor diye bir deneyelim dedik sipariş versem mi vermesem mi acaba
haziranin25i AlpBeyinAnasi iş yerinden bir ablam kullanmış zamanında ama şimdi içeriği nasıldır bilemem kuzum. Muhendisinoglu var instagramda istersen onu takip et bebeklerim için en temiz içerikleri paylaşıyor 🤗
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi AlpBeyinAnasi Omo active kullanıyorum. Yeni keşfettiğim abc manolya yumuşatıxı kullanıyorum. Bir yumuşatıcı bu kadar mı güzel kokar ya, öyle fresh bir kokusu var kii bir de efsane kalıcı yumoş falan hikaye 🙈
Organikumos AlpBeyinAnasi Valla içeriği temiz olsun dedim dedim olan beyazlarıma oldu 😅 ariel yada persil toz beyazlara . Renkilere ariel parlak renkler sıvı olan. Bebişe green clean.