deletedmom293 bizim doğduğundan beri aynı ilk gecelerde daha sık kalkıyordu 2 saatte , 1 saatte bir emziriyordum. 28 gün dolduktan sonra hiç uyandırmadm. Geceleri acıktıklarında kendi kalkıyo zaten canım. Kuzenim hemsire o söylemişti. Doktorda karnı aç değilse zaten kalkmaz zorlamayın uyku düzeni bozulur demişti.