Ulzougyud Ben bugün fit & alive markasının gasıcon ürününü aldım. Anneler kullanıyormuş bebekte gaz oluşumunu azaltıyormuş içeriği hep doğal yazdığına göre kullanan var mı acaba?
Neslialp Ben kullandım ilk aylarda bebeğimde çok gaz olmadı . Belki her alt açmada masaj yapıp gazını çıkardığım içinde olabilir belki de bu üründen de kaynaklanıyordur . Deneyip gözlemleyin derim