Kızlar,benim prensesin 5güne 8 ayı olucak.Oyun konusunda fikirsizim.Bu ayda bebekler ile ne yapıyorsunuz?Bizim günümüz dans ederek,sarılıp o taraf bu tarafa dolaşarak geçiyor.Sohbet falan yapmak istiyorum gözüne bakarak tınlamıyor.Oyun falan da oynayamıyoruz.Her cisimi ağzına sokma merakında.Başka bir şeye ilgi sağlayamıyorum🥴🥴