Ablam 5 aylık bebeğine çikolata yalattırıyor, yemeğin suyuna banılmış ekmek veriyor. Uyardım. Tatsın bişey olmazmış. Anneme söyledim dedim bak uyar daha çok küçük. Annem de diyo yalatsın bişey olmaz. Biz size çay kaşığıyla çay verirdik, babaannen size baktığında evde ne varsa onu verirdi 6 aylıkken size. Maalesef anlamazlar 😔