Selam güzel anneler. Bebeğim 1 yaşına girmek üzere. Süte hemen başladınız mı merak ediyorum. Ne şekilde veriyorsunuz . Hazır markalar mı kullanıyorsunuz yada devam sütleri mi ?Ne önerirsiniz ? Nasıl içirmem gerektiği konusunda fikir verirseniz çok sevinirim 🤗