Badebadem Benim bebeğimde bu ara böyle .22 aylık oldu suyu soylemeyi öğrendiği için mi bilmiyorum.Evet çok icmiyo ama bı yudum içip salona geçinceye kadar düşün ki mutfak ve salon yan yana tekrar istiyor.Gecen çocuk doktorumuza yazdım adam şu an yalavoda tabi eski hastanızız demedim ayıp olur diye.Beni çok korkuttu hemen getirin diye.Su an götüremem hiç bi yere virüs almış başını gidiyo .