Kızlar merhaba yeni anneyim ve tam olarak ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Göğüslerim yara olunca hep sağarak besledim iki göğüsümü sağıp biberonla verdim içiyordu çıkan tüm sütü. Şimdi yaralar geçince emziriyorum ama bebeğim tek memede doyuyor sanırım uyuyo. İkinci memeyi sağıp mı vereyim yine uykuda yoksa uyanmasını mı bekleyeyim 🤔