Egedeniz Kızlar 4 aylık oglusum var meme emiyor emzik biberon tutmuyor 7 yaşında da oğlum var doktora goturucem okuluna gidicem veya başka bi yere biberon tutmadığı için gidemiyorum sağol sütümü bırakıcam yok nasıl biberon tutturabilirim bi yardım edin lütfen
Yenievliiiiii benim kızımda iki aylık.sütüm çok oldugu için alışmıştı lök lök emmeye. Göğsümde apse oluştu bi göğsümü vermiyorum doktor tavsiyesi üzerine.mama vermek zorumda kaldım.biberon tutmuyodu.emerken kenardan biberonu sıkıŞtırıyorum kenardan yavaş yavaş memeyi çekip biberonu veriyorum.öyle öyle alıştı.bi deneyin isterseniz