Şuan ağlayarak yazıyorum . İnanın halim kalmadı 7 aylık oğlum var ve hiç birsekilde bir haftadır ben uyutamıyorum akşamları .emerek uyurdu . Destekler sallamalar pış pışlar fayda etmiyo artık cıkdırıyorum.anneler gününde ağladım ya iyi anne değilim diye. Geriliyorum ister istemez ona yansıyo.kayınvalidem gelip ayağında sallıyo uyuyo bende uyumuyo artık zoruma gidiyo. Diş çıkacak o var alerjimiz bar o da var da ee bi hafta önce de vardı bunlar uyuyordu ben ne yapcam bana bi yol gösterin nolur😔😔😔birde basını sağa sola sallayıp duruyo ne demek bu