Pelinzade KıLar iki atlık alışı kolunda ki bugün farkettim aşı yeri iltihap olmuş şişmiş ne yapmam lazım yarın sağlık ocağına götüreceğim sabah ederim gözüme uyku girmez lütfen başına gelen var mı bir şey olur mu
Eliffff Pelinzade verem aşısından bahsediyorsunuz sanırım o biraz iltihap gibi oluyor sonra kabuklaşıp iz kalıyor normal çok siş çok iltihaplı değilse
Gmz123 Pelinzade canim saglikciyim koltuk altında beze gibi bisey yoksa hiç panik yapma doktor rif ampul verir çok iltihapliysa onunla temizlersin hemen kuruyo zaten
Birsu3435 Pelinzade o asi tuttuğunu gosteriyormus hemşirenin sizi uyarması gerekiyordu bende gecen sağlık ocağında duydum sorun yok korkmayin
Pelinzade Eliffff şimdi dört aylık bugün farkettim yeni şişmiş Pazartesi gösterdik hatta o zaman yoktu normal duruyordu iki ay sonra olması normal mi
merveliff Pelinzade bizimde kabarmıştı bu aşının olduğuna işaret böyle iltahap gibi olmuştu ucu bende çok korkmuştum hatta kabuk bağlanıştı ama doktor aşının tutuuğuna işatet olduğunu söyledi
Eliffff Pelinzade bizimde anı oldu😀 burulduğunda bişey yoktu 2 ay sonra şişmeye falan başladı doktorumuz normal dedi
Poncique Pelinzade normal. Siz dokunmayın sakın. Kendi kendine patlicak sonra tekrar iltihap gibi olucak. Bu aşının tuttuğunu gösterir
duaelvin Pelinzade evet canım biz yaptırırken ebe 2 ay sonra iltihap olup kabuk bağlayacak dedi ve gerçekten Birgün baktım iltihap olmuş şimdi de kabuklaştı aşının tuttuğunu gösteriyormuş sanırım korkma
Bsrsdf İki aylık aşı da normal akıntı da olabilir ebe sizi bilgi vermiş olmalı bu konu da benim ebem söylemişti şişlik akıntı vs olabilir korkmayın diye
Uzaynannesi Pelinzade oglumunda asi kolu iltihaplandi doktoru asi tuttu demek kesinlikle ellemeyin patlayip akadabilir korkucak bisey yok demisti
Minikbalinannesi Pelinzade panik yapılıyo bende yapmıştım heleki patladığında çok korktum iltihabı akınca ama iyi bişey miş bu
yasmina Ben de sormuştum doktora, iyileşiyo gibi olup tekrar yara olcak uzunca bi süre hiç dokunmayın gayet normal demişti.
Minikbalinannesi Pelinzade kendi kendine patlıyo o sakın ellemeyin aşının tuttuğunu gösteriyo demişti ebemiz yani iyi bişey 13 aylık hala yarası geçmedi normalmiş ama
TgcDvc Pelinzade bizimde oldu banyo yaparken cok aglıyodu cocuk doktora götürdüm antibiyotik krem verdi 1 hafta snra gectı tamamen